Τα πήρε όλα κι έφυγε ο Οζιέ!


Ο Σεμπαστιάν Οζιέ με Citroen ήταν ο μεγάλος νικητής του 57ου Ράλι Ακρόπολις, επικρατώντας του ομόσταβλού του Σεμπαστιέν Λοέμπ και στην power stage, με την οποία έπεσε η αυλαία του αγώνα.



Ο Οζιέ πήρε την μήκους 4 χλμ. "Νέο Λουτράκι", αφήνοντας δεύτερο τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή για μόλις εννιά χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ετσι έκανε δικούς του τους τρεις έξτρα βαθμούς που δίνει η επικράτηση στην power stage, πέρα από τους 25 της νίκης στο ράλι, την οποία εξασφάλισε με διαφορά 10,5" μπροστά από τον Λοέμπ.
Ηταν μια δικαίωση για την τακτική του Οζιέ να κόψει ρυθμό στο τέλος της 2ης μέρας και να παραδώσει την πρωτοπορία του αγώνα στον Λοέμπ, ώστε να μην έχει εκείνος το μειονέκτημα να ξεκινάει στις πέντε τελευταίες ειδικές, αλλά ο team mate του.
Τρίτος στην power stage, αλλά και στην τελική κατάταξη του ράλι, ήταν ο Μίκο Χίρβονεν της Ford, ενώ ο Πέτερ Σόλμπεργκ αρκέστηκε στην τέταρτη θέση.
Ο νορβηγός προηγούταν με διαφορά σχεδόν ενός λεπτού στο τέλος της 1ης μέρας, αλλά η μειονεκτική θέση στο δρόμο που είχε στη συνέχεια, δεν του επέτρεψε να διατηρηθεί ψηλά.
Τον Hollywood ακολούθησαν στην τελική κατάταξη οι Χένινγκ Σόλμπεργκ και Μάθιου Γουίλσον της Stobart Ford, ενώ ο ίσως πιο αγαπημένος ξένος οδηγός του ελληνικού κοινού, Κίμι Ράικονεν, τερμάτισε στην πολύ αξιοπρεπή έβδομη θέση.
Ογδοος ήταν ο Γιούχο Χάνινεν, ο οποίος κέρδισε παράλληλα την κατηγορία S2000. Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα της Ford είχε πέσει πολύ πίσω μετά τα μηχανικά προβλήματα που τον ταλαιπώρησαν το απόγευμα της Παρασκευής (17/6) και το πρωί του Σαββάτου (18/6), αλλά στη συνέχεια ήταν πολύ γρήγορος και κατάφερε να επιστρέψει στους βαθμούς, παίρνοντας την ένατη θέση μπροστά από τον Ντένις Κάιπερς, ο οποίος συμπλήρωσε την κορυφαία 10άδα.
Το πρώτο ελληνικό πλήρωμα στην τελική κατάταξη ήταν οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος, οι οποίοι μπήκαν με υψηλές βλέψεις στον αγώνα, αλλά μόλις στην 2η ειδική αναγκάστηκαν να σταματήσουν λόγω σπασμένης ανάρτησης.
Επανήλθαν το Σάββατο με το Superally και από εκεί και μετά ήταν σχεδόν σταθερά μέσα στην πρώτη 10άδα των ειδικών, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσουν τις προσπάθειές τους στην 19η θέση γενικής, έχοντας γράψει τον 11ο ταχύτερο χρόνο στην power stage.
Σημειώσεις
- Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Οζιέ σε Ακρόπολις και τρίτη του για φέτος, όσες έχει και ο Λοέμπ.

- Για την Citroen αυτή ήταν η τρίτη επικράτησή της στη χώρα μας με τρίτο διαφορετικό αγωνιστικό, το DS3 WRC. Είχαν προηγηθεί οι νίκες του Λοέμπ με την Xsara WRC το 2005 και το C4 WRC το 2008.
- Η διάταξη των τριών πρώτων στο πρωτάθλημα δεν άλλαξε. Ο Λοέμπ κατάφερε να αυξήσει την πρωτοπορία του στους 17 βαθμούς από τον δεύτερο Χίρβονεν, ωστόσο ο τρίτος Οζιέ μείωσε στους 22 βαθμούς τη διαφορά του από την κορυφή.
- Το όγδοο από τα 12 ράλι της σεζόν θα γίνει στην Φινλανδία σε έξι εβδομάδες (28-30/7).  
Το πρώτο ελληνικό πλήρωμα στην τελική κατάταξη ήταν οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος με Ford Fiesta RS WRC, οι οποίοι τερμάτισαν στην 19η θέση
 
        

Διαβάστε περισσότερα:
http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=97793#ixzz1PjGtpW2c

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου