Με ένα νέο βελτιωμένο όχημα θα συμμετάσχει στο Grand Prix στην πίστα Σίλβερστοουν της Βρετανίας, τον Ιούλιο (13-17), η ομάδα Formula του Πολυτεχνείου του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης, φιλοδοξώντας να κατακτήσει μία θέση στην πεντάδα της γενικής παγκόσμιας κατάταξης στα αγωνιστικά μονοθέσια.
Η ομάδα ART (Aristotle Racing Team) - που συμμετέχει από το 2006 μέχρι σήμερα στον παγκόσμιο διαγωνισμό Formula για φοιτητές πολυτεχνείων από πανεπιστήμια όλου του κόσμου (Formula SAE Student), με σημαντικές νίκες στο ενεργητικό της - θα διαγωνιστεί με το βελτιωμένο της μονοθέσιο αγωνιστικό, εντός του καλοκαιριού, με άλλα 120 οχήματα πολυτεχνείων του εξωτερικού, τόσο σε στατικά αγωνίσματα (σχεδιασμός, κοστολόγηση, business presentation) όσο και σε δυναμικά (αντοχής, επιτάχυνση, κατάταξη).
Το νέο μονοθέσιο αγωνιστικό θα παρουσιαστεί σε ειδική εκδήλωση που θα γίνει την Πέμπτη 23 Ιουνίου (στις 18.00) στο αμφιθέατρο Αλέξανδρος Τσιούμης της Πολυτεχνικής, ενώ θα γίνει και επίδειξη στο χώρο στάθμευσης έξω από το αμφιθέατρο. «Αλλάξαμε τελείως τα εξωτερικά καλύμματα του οχήματος, ενώ προχωρήσαμε και σε βελτιώσεις στον κινητήρα της μηχανής, καθώς στο τελευταίο Grand Prix, το Σεπτέμβριο στην Ιταλία, λόγω τεχνικού προβλήματος, το όχημα αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα» δήλωσε το μέλος της ομάδας ART, φοιτητής Πολυτεχνικής, Εμμανουήλ Φαντέλ.
Το βασικό τμήμα του κινητήρα του μονοθέσιου αγωνιστικού της ART προέρχεται από μηχανή της Honda (CBR-600), ενώ όλες οι απαραίτητες τροποποιήσεις και προσθήκες έγιναν από τους «μηχανικούς» της ART, αποτελούμενη από 22 φοιτητές. Είναι 600 κυβικών, τετρακύλινδρος και η επιτάχυνσή του είναι 0,100 χιλιόμετρα σε 3,2 δευτερόλεπτα. Το συνολικό βάρος του οχήματος είναι 240 κιλά και οδηγός του είναι μέλος της ομάδας. Οι δοκιμές γίνονται στην πίστα του Ρυσίου, τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, προκειμένου να ελέγχονται και να δοκιμάζονται οι δυνατότητες του οχήματος.
Το νέο μονοθέσιο αγωνιστικό θα παρουσιαστεί σε ειδική εκδήλωση που θα γίνει την Πέμπτη 23 Ιουνίου (στις 18.00) στο αμφιθέατρο Αλέξανδρος Τσιούμης της Πολυτεχνικής, ενώ θα γίνει και επίδειξη στο χώρο στάθμευσης έξω από το αμφιθέατρο. «Αλλάξαμε τελείως τα εξωτερικά καλύμματα του οχήματος, ενώ προχωρήσαμε και σε βελτιώσεις στον κινητήρα της μηχανής, καθώς στο τελευταίο Grand Prix, το Σεπτέμβριο στην Ιταλία, λόγω τεχνικού προβλήματος, το όχημα αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα» δήλωσε το μέλος της ομάδας ART, φοιτητής Πολυτεχνικής, Εμμανουήλ Φαντέλ.
Το βασικό τμήμα του κινητήρα του μονοθέσιου αγωνιστικού της ART προέρχεται από μηχανή της Honda (CBR-600), ενώ όλες οι απαραίτητες τροποποιήσεις και προσθήκες έγιναν από τους «μηχανικούς» της ART, αποτελούμενη από 22 φοιτητές. Είναι 600 κυβικών, τετρακύλινδρος και η επιτάχυνσή του είναι 0,100 χιλιόμετρα σε 3,2 δευτερόλεπτα. Το συνολικό βάρος του οχήματος είναι 240 κιλά και οδηγός του είναι μέλος της ομάδας. Οι δοκιμές γίνονται στην πίστα του Ρυσίου, τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, προκειμένου να ελέγχονται και να δοκιμάζονται οι δυνατότητες του οχήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου