Η κυριαρχία των online διαφημίσεων, η δυνατότητα παρακολούθησης τηλεόρασης ακόμα και εν κινήσει, η αύξηση των πωλήσεων των «smartphones», ο περιορισμός της παροχής απεριόριστης χρήσης του διαδικτύου και η αυξημένη ζήτηση για νέα τεχνολογικά προϊόντα, θα...
αποτελέσουν τις βασικές τάσεις το 2012 στους κλάδους ΜΜΕ, Τεχνολογίας και Τηλεπικοινωνιών. Σύμφωνα με τη μελέτη της Deloitte με τίτλο: «TMT Predictions 2012», το τρέχον έτος φαίνεται να αποτελεί μεταβατικό στάδιο με αρκετές καινοτομίες τις οποίες καλό θα ήταν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις του χώρου, ώστε να αναπτυχθούν περαιτέρω. Σε ότι αφορά τον τομέα των MME η διαφημιστική αγορά αναμένεται να επεκταθεί σε όλους τους τομείς το 2012.
Ωστόσο, ο χώρος των διαδικτυακών διαφημίσεων θα ξεπεράσει σε ρυθμό ανάπτυξης τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης. Έτσι, ενώ ο διαφημιστικός τομέας θα αναπτυχθεί κατά 5% παγκοσμίως, οι διαδικτυακές διαφημίσεις θα παρουσιάσουν αύξηση ύψους 50% φτάνοντας σε τζίρο τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς οι επιχειρήσεις επιδιώκουν να στραφούν στον «ψηφιακό κόσμο» για τη διαφήμισή τους.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το εύρημα, ότι οι στοχευόμενες τηλεοπτικές διαφημίσεις χάνουν το στόχο τους, καθώς η συνεχής βελτίωση της τεχνολογίας, θα επιτρέπει τη δημιουργία διαφημίσεων που θα στοχεύουν σε ορισμένες μόνο συσκευές τηλεοράσεων και υπολογιστών και συνεπώς θα αντιπροσωπεύουν ένα πολύ μικρό ποσοστό του συνόλου της διαφημιστικής αγοράς.
24h
αποτελέσουν τις βασικές τάσεις το 2012 στους κλάδους ΜΜΕ, Τεχνολογίας και Τηλεπικοινωνιών. Σύμφωνα με τη μελέτη της Deloitte με τίτλο: «TMT Predictions 2012», το τρέχον έτος φαίνεται να αποτελεί μεταβατικό στάδιο με αρκετές καινοτομίες τις οποίες καλό θα ήταν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις του χώρου, ώστε να αναπτυχθούν περαιτέρω. Σε ότι αφορά τον τομέα των MME η διαφημιστική αγορά αναμένεται να επεκταθεί σε όλους τους τομείς το 2012.
Ωστόσο, ο χώρος των διαδικτυακών διαφημίσεων θα ξεπεράσει σε ρυθμό ανάπτυξης τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης. Έτσι, ενώ ο διαφημιστικός τομέας θα αναπτυχθεί κατά 5% παγκοσμίως, οι διαδικτυακές διαφημίσεις θα παρουσιάσουν αύξηση ύψους 50% φτάνοντας σε τζίρο τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς οι επιχειρήσεις επιδιώκουν να στραφούν στον «ψηφιακό κόσμο» για τη διαφήμισή τους.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το εύρημα, ότι οι στοχευόμενες τηλεοπτικές διαφημίσεις χάνουν το στόχο τους, καθώς η συνεχής βελτίωση της τεχνολογίας, θα επιτρέπει τη δημιουργία διαφημίσεων που θα στοχεύουν σε ορισμένες μόνο συσκευές τηλεοράσεων και υπολογιστών και συνεπώς θα αντιπροσωπεύουν ένα πολύ μικρό ποσοστό του συνόλου της διαφημιστικής αγοράς.
24h
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου