Τραγικό θάνατο βρήκε στην Ισπανία ένας σενεγαλέζος οδηγός ο
οποίος, ακολουθώντας λάθος οδηγίες από τη συσκευή του αυτοκινήτου του,
κατέληξε στο χείλος μιας τεράστιας τεχνητής λίμνης και μάλιστα χωρίς
στηθαίο στο τέλος της διαδρομής.
Επειδή ήταν νύχτα και δεν υπήρχε επαρκής φωτισμός, το αυτοκίνητο βρέθηκε από τη μια στιγμή στην άλλη μέσα στο νερό. Σε λίγα λεπτά βούλιαξε και ο άτυχος οδηγός δεν κατάφερε να βγει. Αντιθέτως ένας φίλος του με τον οποίο συνταξίδευαν απεγκλωβίστηκε από το βυθιζόμενο αμάξι.
«Η συσκευή GΡS τούς έστειλε με ακρίβεια μέσα στη λίμνη. Αν ήταν πρωί θα έβλεπαν προς τα πού πηγαίνουν και πιθανότατα θα είχε αποτραπεί το ατύχημα. Αλλά το σκοτάδι αποδείχτηκε καθοριστικός παράγοντας» δήλωσε εκπρόσωπος του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού.
Δεν είναι η πρώτη φορά που το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης αποδεικνύεται θανάσιμα επικίνδυνο.
Τον Μάιο μια γυναίκα στη Βρετανία πέθανε αβοήθητη στη μέση του δρόμου, όταν το ασθενοφόρο που έσπευσε να την παραλάβει άργησε να φτάσει στον τόπο του δυστυχήματος επειδή χάθηκε λόγω κακών υποδείξεων του GΡS.
Αντιθέτως, πιο τυχερός ήταν προ ημερών ένας 37χρονος οδηγός στην Ελβετία. Ο Ρόμπερτ Τσίγκλερ, οδηγός βαν, ακολουθούσε το GΡS σε κεντρικό δρόμο, όταν η συσκευή υπολόγισε ξαφνικά μια νέα διαδρομή. Ο οδηγός, μη γνωρίζοντας την περιοχή, έστριψε σύμφωνα με τις οδηγίες του GΡS και τότε βρέθηκε σε έναν στενό δρόμο.
Υστερα από κάποια μέτρα άρχισε να αμφιβάλλει για τη διαδρομή που είχε επιλέξει το GΡS, όμως ήλπιζε ότι στην επόμενη στροφή η συσκευή θα τον βάλει και πάλι εντός διαδρομής. Το GΡS κάποια στιγμή «κατάλαβε» το λάθος και ζήτησε από τον οδηγό να κάνει αναστροφή.
Επειδή ήταν νύχτα και δεν υπήρχε επαρκής φωτισμός, το αυτοκίνητο βρέθηκε από τη μια στιγμή στην άλλη μέσα στο νερό. Σε λίγα λεπτά βούλιαξε και ο άτυχος οδηγός δεν κατάφερε να βγει. Αντιθέτως ένας φίλος του με τον οποίο συνταξίδευαν απεγκλωβίστηκε από το βυθιζόμενο αμάξι.
«Η συσκευή GΡS τούς έστειλε με ακρίβεια μέσα στη λίμνη. Αν ήταν πρωί θα έβλεπαν προς τα πού πηγαίνουν και πιθανότατα θα είχε αποτραπεί το ατύχημα. Αλλά το σκοτάδι αποδείχτηκε καθοριστικός παράγοντας» δήλωσε εκπρόσωπος του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού.
Δεν είναι η πρώτη φορά που το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης αποδεικνύεται θανάσιμα επικίνδυνο.
Τον Μάιο μια γυναίκα στη Βρετανία πέθανε αβοήθητη στη μέση του δρόμου, όταν το ασθενοφόρο που έσπευσε να την παραλάβει άργησε να φτάσει στον τόπο του δυστυχήματος επειδή χάθηκε λόγω κακών υποδείξεων του GΡS.
Αντιθέτως, πιο τυχερός ήταν προ ημερών ένας 37χρονος οδηγός στην Ελβετία. Ο Ρόμπερτ Τσίγκλερ, οδηγός βαν, ακολουθούσε το GΡS σε κεντρικό δρόμο, όταν η συσκευή υπολόγισε ξαφνικά μια νέα διαδρομή. Ο οδηγός, μη γνωρίζοντας την περιοχή, έστριψε σύμφωνα με τις οδηγίες του GΡS και τότε βρέθηκε σε έναν στενό δρόμο.
Υστερα από κάποια μέτρα άρχισε να αμφιβάλλει για τη διαδρομή που είχε επιλέξει το GΡS, όμως ήλπιζε ότι στην επόμενη στροφή η συσκευή θα τον βάλει και πάλι εντός διαδρομής. Το GΡS κάποια στιγμή «κατάλαβε» το λάθος και ζήτησε από τον οδηγό να κάνει αναστροφή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου