ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Έρχεται η Δευτέρα Παρουσία. Ο Θεός κοιτάζει όλους τους ανθρώπους και λέει:
-Καλώς ορίσατε στους Ουρανούς, θέλω όλες οι γυναίκες να πάνε με τον Αγιο Πέτρο και οι άντρες να κάνουν δυο σειρές μπροστά μου.

Στη μια να είναι οι άντρες που έκαναν κουμάντο στο σπίτι τους και στην άλλη οι άντρες που έκαναν ότι ήθελαν οι γυναίκες τους. Αφού οι γυναίκες έφυγαν με τον Αγιο Πέτρο,οι άντρες σχημάτισαν 2 γραμμές.  Η σειρά των αντρών των οποίων οι γυναίκες ήταν τα αφεντικά ήταν πάρα πολύ μεγάλη, ενώ στη γραμμή για τους άντρες που έκαναν αυτοί ότι ήθελαν σπίτι τους ήταν μόνο ένας άντρας.
Μόλις το είδε αυτό ο Θεός και θύμωσε πολύ κα τους είπε:
-Καλά ρε εγώ έφτιαξα την γυναίκα από τα πλευρά σας για να έχετε συντροφιά και εσείς την αφήσατε να γίνει το αφεντικό σας και να σας διατάζει; Κοιτάξτε εδώ το μοναδικό παιδί μου, που με έκανε περήφανο. Προσπαθήστε να μάθετε κι εσείς κάτι από εκείνον.  Τότε γύρισε πρός το μέρος του άντρα που ήταν μόνος του στην σειρά και του είπε:
-Παιδί μου, πες σε όλους αυτούς τους ανίκανους πώς τα κατάφερες και βρέθηκες μόνος εσύ σε αυτή τη σειρά; Κι ο άντρας του απάντησε:
- Δεν ξέρω. Η γυναίκα μου, μου είπε να κάτσω εδώ και έκατσα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου