Πρώτη σε παγκόσμιο επίπεδο βρίσκεται η ναυτιλία στην Ελλάδα, σε μία περίοδο μάλιστα που ο αριθμός των πλοίων έχει παρουσιάσει σημαντική μείωση. Ωστόσο, η χώρα μας εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση, με μία πανίσχυρη ναυτιλιακή δύναμη. Σύμφωνα με το τελευταίο....
οικονομικό δελτίο της Alpha Bank, η Ελλάδα κυριαρχεί τόσο σε μεταφορική ικανότητα, όσο και σε αριθμό πλοίων (20% του παγκόσμιου στόλου). Οι Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι ελέγχουν το 15% της παγκόσμιας μεταφορικής ικανότητας, αναδείχθηκαν πρωταγωνιστές στις αγοραπωλησίες πλοίων για το 2011.
Το μήνα Δεκέμβριο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με την «Καθημερινή» η χωρητικότητα των εμπορικών πλοίων υπό ελληνική σημαία αυξήθηκε σε 43.397,6 χιλιάδες σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2000 που ο αριθμός άγγιζε τις 27.328 χιλιάδες. Ωστόσο, ο αριθμός των πλοίων με ελληνική σημαία μειώθηκε σημαντικά σε 2.014 πλοία τον Δεκέμβριο του 2011, από 2.096 πλοία τον Δεκέμβριο του 2010.
Το 2011 όπως και το 2010, το 30% των πλοίων με ελληνική σημαία ήταν ηλικίας κάτω των 10 ετών, ενώ τα άνω των 30 ετών περιορίσθηκαν σε 776 τον Δεκέμβριο του 2011, από 805 τον Δεκέμβριο του 2010.
οικονομικό δελτίο της Alpha Bank, η Ελλάδα κυριαρχεί τόσο σε μεταφορική ικανότητα, όσο και σε αριθμό πλοίων (20% του παγκόσμιου στόλου). Οι Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι ελέγχουν το 15% της παγκόσμιας μεταφορικής ικανότητας, αναδείχθηκαν πρωταγωνιστές στις αγοραπωλησίες πλοίων για το 2011.
Το μήνα Δεκέμβριο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με την «Καθημερινή» η χωρητικότητα των εμπορικών πλοίων υπό ελληνική σημαία αυξήθηκε σε 43.397,6 χιλιάδες σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2000 που ο αριθμός άγγιζε τις 27.328 χιλιάδες. Ωστόσο, ο αριθμός των πλοίων με ελληνική σημαία μειώθηκε σημαντικά σε 2.014 πλοία τον Δεκέμβριο του 2011, από 2.096 πλοία τον Δεκέμβριο του 2010.
Το 2011 όπως και το 2010, το 30% των πλοίων με ελληνική σημαία ήταν ηλικίας κάτω των 10 ετών, ενώ τα άνω των 30 ετών περιορίσθηκαν σε 776 τον Δεκέμβριο του 2011, από 805 τον Δεκέμβριο του 2010.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου