Άκαρπη απέβη η κρίσιμη συνάντηση που είχαν έως αργά το μεσημέρι του Σαββάτου οι υπουργοί Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Άννα Διαμαντοπούλου και Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Γιώργος Κουτρομάνης, με την Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας.
Με το ξεκίνημα της συνεδρίασης που πραγματοποιήθηκε στο κτήριο της Ακτής Βασιλειάδη στο λιμάνι του Πειραιά, τα αίματα άναψαν, αφού οι εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού ναυτικού (ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, που εκπροσωπούν το ΚΚΕ, καταφέρθηκαν γενικά κατά της κυβερνητικής πολιτικής, του Μνημονίου και της Τρόικας.
Οι τόνοι ανέβηκαν, δημιουργήθηκε ένταση και λίγο πριν ξεφύγει η κατάσταση, οι επικεφαλής των δύο αυτών ναυτεργατικών σωματείων αποχώρησαν.
Οι δύο υπουργοί δεν είχαν κάτι να αντιπροτείνουν στους ναυτεργάτες, αφού οι αποφάσεις πλέον απορρέουν από το Μνημόνιο και είναι άξιο απορίας γιατί κάλεσαν τους ναυτεργάτες να συζητήσουν. Προσπάθησαν να πείσουν την ΠΝΟ ότι όλα γίνονται για το…καλό της Ελλάδας, άρα και των ναυτικών.
Ακούστηκε μάλιστα και το επιχείρημα πως το γεγονός ότι το κράτος κάθε χρόνο επιδοτεί το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο με περίπου ένα δισ. ήταν και ένας από τους λόγους που οδηγηθήκαμε σε οικονομικό αδιέξοδο.
Σκληρή ήταν η απάντηση του γγ της ΠΝΟ, κάπτεν Γιάννη Χαλά, ο οποίος απάντησε στους δύο υπουργούς ότι ΤΡΕΙΣ φορές που το κράτος χρειάστηκε χρήματα για να μην πτωχεύσει, έβαλε χέρι στο Ταμείο του ΝΑΤ, το οποίο ήταν υγιές, αφού οι ναυτικοί πλήρωναν τις εισφορές τους σε σκληρό συνάλλαγμα, δηλαδή σε δολάριο. Γι' αυτό το λόγο και το κράτος ανέλαβε την υποχρέωση να επιδοτεί τις συντάξεις του ΝΑΤ.
Επιπλέον, τόνισε ότι το γεγονός της συνεχούς μείωσης των συνθέσεων στα πλοία, μειώνει τον αριθμό των Ελλήνων ναυτικών, άρα και τις εισφορές προς το Ταμείο.
Κλείνοντας, ο γγ της ΠΝΟ επισήμανε στην κυρία Διαμαντοπούλου και στον κ. Κουτρουμάνη ότι κάποιοι αποφασίζουν και πράττουν χωρίς να ρωτάνε κανέναν, ούτε καν τους άμεσα πληττόμενους. Στο σημείο αυτό η συνάντηση τελείωσε, αφού οι ναυτεργάτες σηκώθηκαν και έφυγαν.
Η 48ωρη απεργία των ναυτεργατών ξεκινάει στις 06.00 το πρωί της Δευτέρας 19 Μαρτίου έως τις 06.00 το πρωί της Τετάρτης 21 Μαρτίου, ενώ οι κινητοποιήσεις θα είναι κυλιόμενες, άρα θα συνεχιστούν, αφού η ΠΝΟ θα συνεδριάζει και θα αποφασίζει και νέα 48ωρη, λίγες ώρες πριν εκπνεύσει η προηγούμενη.
Με πληροφορίες από το Πρώτο Θέμα
Με το ξεκίνημα της συνεδρίασης που πραγματοποιήθηκε στο κτήριο της Ακτής Βασιλειάδη στο λιμάνι του Πειραιά, τα αίματα άναψαν, αφού οι εκπρόσωποι της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού ναυτικού (ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, που εκπροσωπούν το ΚΚΕ, καταφέρθηκαν γενικά κατά της κυβερνητικής πολιτικής, του Μνημονίου και της Τρόικας.
Οι τόνοι ανέβηκαν, δημιουργήθηκε ένταση και λίγο πριν ξεφύγει η κατάσταση, οι επικεφαλής των δύο αυτών ναυτεργατικών σωματείων αποχώρησαν.
Οι δύο υπουργοί δεν είχαν κάτι να αντιπροτείνουν στους ναυτεργάτες, αφού οι αποφάσεις πλέον απορρέουν από το Μνημόνιο και είναι άξιο απορίας γιατί κάλεσαν τους ναυτεργάτες να συζητήσουν. Προσπάθησαν να πείσουν την ΠΝΟ ότι όλα γίνονται για το…καλό της Ελλάδας, άρα και των ναυτικών.
Ακούστηκε μάλιστα και το επιχείρημα πως το γεγονός ότι το κράτος κάθε χρόνο επιδοτεί το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο με περίπου ένα δισ. ήταν και ένας από τους λόγους που οδηγηθήκαμε σε οικονομικό αδιέξοδο.
Σκληρή ήταν η απάντηση του γγ της ΠΝΟ, κάπτεν Γιάννη Χαλά, ο οποίος απάντησε στους δύο υπουργούς ότι ΤΡΕΙΣ φορές που το κράτος χρειάστηκε χρήματα για να μην πτωχεύσει, έβαλε χέρι στο Ταμείο του ΝΑΤ, το οποίο ήταν υγιές, αφού οι ναυτικοί πλήρωναν τις εισφορές τους σε σκληρό συνάλλαγμα, δηλαδή σε δολάριο. Γι' αυτό το λόγο και το κράτος ανέλαβε την υποχρέωση να επιδοτεί τις συντάξεις του ΝΑΤ.
Επιπλέον, τόνισε ότι το γεγονός της συνεχούς μείωσης των συνθέσεων στα πλοία, μειώνει τον αριθμό των Ελλήνων ναυτικών, άρα και τις εισφορές προς το Ταμείο.
Κλείνοντας, ο γγ της ΠΝΟ επισήμανε στην κυρία Διαμαντοπούλου και στον κ. Κουτρουμάνη ότι κάποιοι αποφασίζουν και πράττουν χωρίς να ρωτάνε κανέναν, ούτε καν τους άμεσα πληττόμενους. Στο σημείο αυτό η συνάντηση τελείωσε, αφού οι ναυτεργάτες σηκώθηκαν και έφυγαν.
Η 48ωρη απεργία των ναυτεργατών ξεκινάει στις 06.00 το πρωί της Δευτέρας 19 Μαρτίου έως τις 06.00 το πρωί της Τετάρτης 21 Μαρτίου, ενώ οι κινητοποιήσεις θα είναι κυλιόμενες, άρα θα συνεχιστούν, αφού η ΠΝΟ θα συνεδριάζει και θα αποφασίζει και νέα 48ωρη, λίγες ώρες πριν εκπνεύσει η προηγούμενη.
Με πληροφορίες από το Πρώτο Θέμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου