«Η ομάδα μου έρχεται μαζί στην Yamaha»

  «Η ομάδα μου έρχεται μαζί στην Yamaha»
Αφού επισημοποιήθηκε η μετακίνησή του στη Yamaha στο τέλος της χρονιάς, το θέμα συζήτησης έχει μετατοπιστεί στις υπόλοιπες παραμέτρους μιας τέτοιας αλλαγής. Μία από τις σημαντικότερες είναι η σύνθεση της ομάδας του Ιταλού πολυπρωταθλητή.


Ο Rossi ξέρει ότι κάνει μια αρχή από το μηδέν με άγνωστο μέλλον. «Όσο για το μέλλον μου, εξαρτάται τα μέγιστα από τα αποτελέσματά μου του χρόνου. Γιατί θέλω να μείνω στα MotoGP πάνω από δύο χρόνια, αυτό όμως εξαρτάται από το πόσο δυνατός και γρήγορος θα είμαι με την M1.»

«Όσο για την ευκαιρία να αγωνιστώ στο μέλλον στα Superbike, ναι, αυτό πάντα το έλεγα και γω. Αλλά είναι πολύ νωρίς να πω κάτι, γιατί ελπίζω να είμαι γρήγορος και ανταγωνιστικός για να απολαύσω και μείνω στα MotoGP πάνω από δύο χρόνια.»

Μιλώντας σχετικά προς την SpeedTV που μεταδίδει τα αμερικάνικα MotoGP, ο μηχανικός του Rossi, Αυστραλός Jeremy Burgess, δήλωσε: «Είμαστε ακόμα με το ίδιο πλαίσιο που αγωνίστηκε στο Κατάρ, τον πρώτο αγώνα της σαιζόν. Δέκα αγώνες μετά δεν έχει μειώσει καθόλου την απόστασή του από τους πρώτους.»

«Η απόφασή του λοιπόν {εννοεί να φύγει} δεν ήταν και για πολύ συζήτηση, μάλλον το μόνο που έπρεπε να χωνέψει ο Valentino ήταν ότι τώρα Νο1 θα είναι ο Jorge Lorenzo. Ο Valentino μού ζήτησε να πάω στην Yamaha και παρότι δεν έχω μιλήσει ακόμα μαζί τους, αυτή είναι η πρόθεσή μου».

Ωστόσο ο Burgess δέχτηκε ότι εξαρτάται μόνον από την Yamaha το ποιους θα προσλάβει και ποιους όχι. Γιατί εφόσον δεχτεί πίσω το πλήρωμα του Rossi από την Ducati, θα πρέπει να διώξει όλους όσοι απαρτίζουν το πλήρωμα του Ben Spies.

Όταν ο Rossi έφυγε για την Ducati, πήρε μαζί του σύσσωμη όλη την ομάδα του --αποτελούμενη από πρώην μηχανικούς της Honda αλλά και της Yamaha με πολυετή θητεία στην ιαπωνική εταιρεία.

Και αυτά που δήλωσε ο Burgess έρχονται να επιβεβαιώσουν τις φήμες ότι σύμφωνα με το συμβόλαιό του, ο Rossi θα μπορέσει να πάρει μαζί του μόνον τους μισούς του πληρώματος από την Ducati.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου