Στοκχόλμη: Saab Automobile κατέθεσε αίτηση πτώχευσης σήμερα, ένα σουηδικό περιφερειακό δικαστήριο δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο, τερματίζοντας δύο χρόνια προσπαθειών για τη διάσωση της εικονική μάρκα που κατασκευάζονται αυτοκίνητα για έξι δεκαετίες.
Η τελική απεγνωσμένες προσπάθειες να οργανώσει βοηθήσει στην Κίνα ήταν παρεμποδίζεται από τον πρώην ιδιοκτήτη της Saab Motors Γενικές πάνω άδειες.
"Ήταν εδώ σήμερα το πρωί και υπέβαλε τα έγγραφα που ζητούν την πτώχευση," υπάλληλος στο Vaenersborg περιφερειακό δικαστήριο δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο, προσθέτοντας ότι το δικαστήριο εξέταζε τη στιγμή της αίτησης.
Ιδιοκτήτη της Saab, η σουηδική Automobile, είπε σε μια δήλωση ότι «η εταιρεία, χωρίς περαιτέρω χρηματοδότηση θα είναι φερέγγυα και ότι η αρχειοθετώντας πτώχευση είναι προς το συμφέρον των πιστωτών της.
"Αναμένεται ότι το δικαστήριο θα εγκρίνει την κατάθεση και να διορίσει δέκτες για την Saab Automobile πολύ σύντομα."
Χαρισματικός διευθύνων σύμβουλος της σουηδικής Αυτοκινήτου του Victor Muller επρόκειτο να εμφανιστεί ενώπιον του δικαστηρίου χθες, καθώς οι δικαστές είχαν προγραμματιστεί να αποφασίσει εάν θα άρει ή να παρατείνει την τρίμηνη πτώχευση προστασία Saab είχε τεθεί υπό ενώ προσπαθούσε να διαπραγματευτεί μια συμφωνία για τη διάσωση της εταιρείας .
Στάση της GM
Muller είχε αγωνίζεται για να στερεώσει μια συμφωνία κατά τους τελευταίους μήνες με δύο κινεζικές ομάδες, Youngman αυτοκινητοβιομηχανία και τη διανομή αυτοκινήτων της εταιρείας Pang Da.
Όμως, η General Motors έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι θα αρνηθεί να συμφωνήσει με την απαραίτητη άδεια μεταφοράς τεχνολογίας προς τις κινεζικές επιχειρήσεις, και Pang Da αποχώρησε από τις διαπραγματεύσεις πριν από λίγες εβδομάδες.
Ακόμα πιο πρόσφατα, αυτό το Σαββατοκύριακο, η GM επανέλαβε την αντίθεσή του σε οποιαδήποτε συμφωνία με μια κινεζική μνηστήρας, μια δήλωση θεωρείται ως κωδωνοκρουσία θανάτου για τη Saab.
"Διάφορα νέα της Saab εναλλακτικές προτάσεις δεν είναι ουσιαστικά διαφορετικό από αυτό που προτάθηκε αρχικά για την General Motors και την απέρριψε," GM εκπρόσωπος Τζέιμς Κάιν είπε.
«Κάθε πρόταση αποτελέσματα είτε άμεσα είτε έμμεσα με τη μεταβίβαση του ελέγχου ή / και την ιδιοκτησία της εταιρείας κατά τρόπο που θα ήταν επιζήμια για GM και τους μετόχους της. Ως εκ τούτου, η GM δεν μπορεί να υποστηρίξει οποιαδήποτε από αυτές τις προτεινόμενες εναλλακτικές λύσεις."
Σουηδική Automobile, δήλωσε ο Youngman τραβηχτεί έξω από τις συνομιλίες ακόλουθες παρατηρήσεις του Κάιν.
"Αφού έλαβε την πρόσφατη θέση της GM στη σχεδιαζόμενη συναλλαγή με την Saab Automobile, Youngman ενημέρωσε Saab Automobile ότι η χρηματοδότηση για να συνεχίσει και να ολοκληρώσει την αναδιοργάνωση της Saab Automobile, δεν θα μπορούσε να συναχθεί το συμπέρασμα", ανέφερε σε δήλωσή του.
Οι προσπάθειες για την πώληση της Saab για τους κινέζους εταίρους θεωρούνται ως η τελευταία ευκαιρία να διασώσει την αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία ήταν ήδη στα πρόθυρα της χρεοκοπίας, όταν GM πούλησε την Σουηδική Αυτοκινήτου - τη στιγμή που ονομάζεται Spyker - στις αρχές του 2010 για 400 εκατομμύρια δολάρια (DH1 0,4 δισ. ευρώ).
Έχει ένα δύσκολο δρόμο από τότε. Η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία ξεκίνησε τη ζωή το 1937 ως κατασκευαστής του αεροσκάφους, αναγκάστηκε να σταματήσει την παραγωγή τον Απρίλιο, καθώς οι προμηθευτές σταμάτησαν τις παραδόσεις πάνω από τα βουνά των απλήρωτων λογαριασμών.
Περίπου 3.700 εργαζόμενοι της Saab », δεν έχουν λάβει μισθούς εδώ και πέντε μήνες λειτουργίας ..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου