Οι νέες τηλεοράσεις παίρνουν κοινωνικά δικτυωμένη, ενώ ένα ηλιακό φωτιστικό εξοικονομεί ενέργεια

Στην Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων 2011 στο Λας Βέγκας στις αρχές του έτους, η Sony προεπισκόπηση νέα της σειρά BRAVIA τηλεοράσεις LCD, και η εταιρεία έχει πλέον ανακοινώσει ότι θα κυκλοφορήσει στο τέλος του Απριλίου.
Νέα φωτογραφία

Η πιο συναρπαστική πτυχή αυτής της νέας γραμμής είναι η βαθιά ολοκλήρωση με ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών στο Διαδίκτυο.Οι χρήστες μπορούν να απολαύσουν τηλεόραση κοινωνικά προβάλλοντας τα σχόλια από το Facebook, το Twitter, ή Nico Nico Douga. Υπάρχει επίσης μια trove του περιεχομένου για να βουτήξει, καθώς, όπως το "BRAVIA Net Channel" ή δική της πλατφόρμα διανομής της Sony Qriocity, όπου μπορείτε να βρείτε τις πιο πρόσφατες τίτλοι ταινιών σε πρότυπο ή υψηλής ευκρίνειας, ή ακόμα και 3-D (αν και 3-D γυαλιά θα απαιτηθεί). Η σειρά διαθέτει επίσης λειτουργίες του Skype, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε συνομιλία μέσω βίντεο μέσω του Διαδικτύου, ακόμη και ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση. Η φωτογραφική μηχανή Sony και η μονάδα μικροφώνου πωλείται ξεχωριστά όμως.

Οι τηλεοράσεις χρησιμοποιούν X-Reality Pro της Sony, η οποία είναι σε δύο τσιπ ψηφιακό επεξεργαστή βίντεο που φέρνει ένα καλύτερο, πιο ομαλή ποιότητα εικόνας και βελτιωμένη μείωση θορύβου. Σύμφωνα με τη Sony, ακόμη και χαμηλότερη περιεκτικότητα σε Διαδίκτυο ψήφισμα μπορεί να βελτιωθεί με την παραπομπή μιας βάσης δεδομένων του «ιδανικό» μοτίβα σήματος. Η σειρά θα περιλαμβάνει Motionflow της εταιρείας tXR960 τεχνολογίας, καθώς, η οποία δημιουργεί μια πιο καθαρή και πιο καθαρή εικόνα, ελαχιστοποιώντας την επίδραση θολή που συμβαίνει συχνά με τις ταχείες κινήσεις της κάμερας. Η νέα BRAVIAs θα χρησιμοποιήσει επίσης Gorilla γυαλί της Corning, η οποία οδηγεί σε μια πολύ ελαφρύτερο και λεπτότερο, αλλά ακόμα ισχυρότερη οθόνη.
Η νέα σειρά BRAVIAs στην τιμή από τα high-end HX920 σε ¥ 430.000 (για το μεγαλύτερο 55-ιντσών μέγεθος της οθόνης) στην πιο προσιτές 40-inch HX720 στο ¥ 210.000. Και ενώ μια νέα τηλεόραση μπορεί να είναι το τελευταίο πράγμα που πολλοί στην Ιαπωνία σκέφτονται στην τρέχουσα χρονική στιγμή, εξοικονόμησης ενέργειας της BRAVIAs «λειτουργίες καθιστούν μια ελκυστική επιλογή για τους καταναλωτές ανησυχούν για την πριμοδότηση για την ηλεκτρική ενέργεια εδώ αυτή τη στιγμή.
Όπως και η σειρά από το προηγούμενο έτος, αυτή η γραμμή της Sony τηλεοράσεις διαθέτει επίσης ένα έξυπνο αισθητήρα παρουσίας που μπορεί να ανιχνεύσει όταν οι άνθρωποι κάθονται μπροστά στην τηλεόραση με προσοχή ή όταν δεν ψάχνουν. Η τηλεόραση μπορεί στη συνέχεια να απενεργοποιήσετε ή μείωση του φωτισμού της οθόνης κατάλληλα, και στη συνέχεια να επιστρέψετε στην κανονική προβολή, όταν την προσοχή εντοπίζεται και πάλι.
Οι διακοπές ρεύματος στην ανατολική Ιαπωνία κατά τους επόμενους μήνες πρόκειται να σημαίνει γήπεδα όλοι στο να μειώσουν την κατανάλωση ενέργειας τους, και τα προϊόντα, όπως η ηλιακή φανάρι LED της Panasonic μπορεί να έρθει σε πρακτικό.
Νέα φωτογραφία

Αρχικά αναπτύχθηκε από την Sanyo Electric για χρήση στην Ουγκάντα, η Panasonic Group (η οποία κατέχει πλέον Sanyo) έχει δωρίσει 4000 κινείται με ηλιακή ενέργεια φώτα στις προσπάθειες αντιμετώπισης καταστροφών στην Iwate, Miyagi, και Φουκουσίμα νομούς.
Με μία μόνο φόρτιση, η ενδεικτική λυχνία LED φανάρι μπορεί να τρέξει για πέντε ώρες όταν ενεργοποιηθεί "υψηλή", με 20 ώρες κατά τη σειρά στο "χαμηλό". Με βάρος μόνο 590 γραμμάρια, είναι πολύ ελαφρύ και εύκολο να μετακινήσετε ή να κλείσεις κάπου.
Και ενώ το καλύτερο είναι να κάνει πάντα χρήση του ηλιακού φορτιστή από την παρασκευή του χυμού είναι κατά τη διάρκεια της ημέρας ώρες, το φανάρι επιτρέπει τη φόρτιση μέσω εναλλακτικών πηγών, όπως ενός προσαρμογέα AC ή μια μπαταρία αυτοκινήτου.
Υπάρχει ακόμη και μια έκδοση που περιλαμβάνει μια θύρα USB που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να φορτίσετε κινητά τηλέφωνα και άλλες μικρές συσκευές.Διαθέτει, επίσης, «Auto Light-up» μια έξυπνη λειτουργία που αλλάζει τα φώτα όταν η ηλιακή σταματά τη φόρτιση. Το συγκεκριμένο μοντέλο μπορεί να λειτουργεί έως και 52 ώρες με μία φόρτιση, που σε "χαμηλό".
Τις πρώτες ημέρες μετά τον τραγικό σεισμό του Tohoku, πολλές επιχειρήσεις πήδηξε στο να βοηθήσει τις πληγείσες περιοχές. Εκτός από την αιμοδοσία, την ηλιακή λαμπτήρες, η Panasonic έχει δωρίσει 10.000 ραδιόφωνα, 10.000 φακούς, και 500.000 μπαταρίες. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί, επίσης, ¥ 300 εκατομμύρια στην προσπάθεια ανακούφισης για να πάει μαζί με τις δωρεές υλικού. Ομοίως η Sony δώρισε 30.000 ραδιόφωνα, 125 τηλεοράσεις, 500.000 μπαταρίες, μια σειρά από κουβέρτες και τα DVD, και ¥ 300 εκατ. ευρώ. Η Sony έχει επίσης ένα πρόγραμμα δωρεάς υπάλληλος που έχει συγκεντρώσει περισσότερα από ¥ 200 εκατομμύρια και είναι ακόμη σε εξέλιξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου