Μετά
και το νέο περιστατικό με το πλοίο που προσάραξε στην περιοχή της
Αγίας Μαρίνας στα Νότια των Χανίων, κοντά στα όρια με τον Ν. Ρεθύμνου,
νέα συγκλονιστικά στοιχεία φέρνει στην επιφάνεια...
η έρευνα του Flashnews.gr για την δράση των λαθρεμπόρων.
Συγκεκριμένα οι λαθρέμποροι χρησιμοποιούσαν ένα κολπίσκο, με την ονομασία Καλόγερος Σκαλωτής, όπου έχει ένα σημαντικό χαρακτηριστικό: η προσέγγισή του από ξηράς μπορεί να γίνει μόνο από κάποιον που γνωρίζει καλά την περιοχή, ενώ ο κολπίσκος είναι σε τέτοιο σημείο, που μόνο από την θάλασσα μπορεί να θεαθεί το καράβι.
Ωστόσο ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι ότι η μορφολογία του εδάφους στον κολπίσκο δημιουργεί μία μικρή προβλήτα μέσα στο νερό που ευνοεί την προσέγγιση του πλοίου σχεδόν μέχρι την ακτή, όπου μάλλον με ράμπα οι παράνομοι έμποροι ξεφόρτωναν το φορτίο. Ενώ είχαν χρησιμοποιήσει βράχια και προεξοχές για να δένουν τους κάβους.
Σημαντικό στοιχείο επίσης είναι ότι για να προσεγγίσει ο καπετάνιος του πλοίου τον κόλπο, είχε ειδική γνώση ή καθοδήγηση από κάποιον που γνωρίζει τα νερά, καθότι η είσοδος του κολπίσκου από θαλάσσης, όπως λένε οι ντόπιοι, έχει ξέρες, ενώ μόνο ένα στενό σημείο επιτρέπει την είσοδο ενός τέτοιου πλοίου.
Η θρασύτητα των Λαθρεμπόρων – Είχαν κάνει διάνοιξη του δρόμου
Το συγκλονιστικό στοιχείο όμως πέραν των παραπάνω είναι ότι στον συγκεκριμένο κόλπο ο αγροτικός δρόμος σταματούσε περίπου 150 μέτρα πριν την παραλία. Οι Λαθρέμποροι με την χρήση σκαφτικού μηχανήματος είχαν προχωρήσει σε διάνοιξη του υπολοίπου δρόμου, για να μπορεί να προσεγγίσει αυτοκίνητο μέχρι το σημείο φόρτωσης. Ενώ είχαν ρίξει και μερικά βράχια στο νερό για να προεκτείνουν την φυσική προβλήτα.
Το πιθανό σενάριο για την προσάραξη του πλοίου είναι ότι κατά την αναχώρηση του, με κάποιον λάθος χειρισμό του καπετάνιου ή κατά άλλες εκτιμήσεις, ενός κάβου που μπλέχτηκε στην προπέλα, προκάλεσε την ακινητοποίηση του και την εξέλιξη που ακολούθησε.
Το έγκλημα όπως προκύπτει ήταν οργανωμένο, μελετημένο και πιθανών να υπήρχε συνεχή ροή παράνομων εμπορευμάτων από την περιοχή και διοχέτευση τους στην Κρήτη και την υπόλοιπη Ελλάδα.
η έρευνα του Flashnews.gr για την δράση των λαθρεμπόρων.
Συγκεκριμένα οι λαθρέμποροι χρησιμοποιούσαν ένα κολπίσκο, με την ονομασία Καλόγερος Σκαλωτής, όπου έχει ένα σημαντικό χαρακτηριστικό: η προσέγγισή του από ξηράς μπορεί να γίνει μόνο από κάποιον που γνωρίζει καλά την περιοχή, ενώ ο κολπίσκος είναι σε τέτοιο σημείο, που μόνο από την θάλασσα μπορεί να θεαθεί το καράβι.
Ωστόσο ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι ότι η μορφολογία του εδάφους στον κολπίσκο δημιουργεί μία μικρή προβλήτα μέσα στο νερό που ευνοεί την προσέγγιση του πλοίου σχεδόν μέχρι την ακτή, όπου μάλλον με ράμπα οι παράνομοι έμποροι ξεφόρτωναν το φορτίο. Ενώ είχαν χρησιμοποιήσει βράχια και προεξοχές για να δένουν τους κάβους.
Σημαντικό στοιχείο επίσης είναι ότι για να προσεγγίσει ο καπετάνιος του πλοίου τον κόλπο, είχε ειδική γνώση ή καθοδήγηση από κάποιον που γνωρίζει τα νερά, καθότι η είσοδος του κολπίσκου από θαλάσσης, όπως λένε οι ντόπιοι, έχει ξέρες, ενώ μόνο ένα στενό σημείο επιτρέπει την είσοδο ενός τέτοιου πλοίου.
Η θρασύτητα των Λαθρεμπόρων – Είχαν κάνει διάνοιξη του δρόμου
Το συγκλονιστικό στοιχείο όμως πέραν των παραπάνω είναι ότι στον συγκεκριμένο κόλπο ο αγροτικός δρόμος σταματούσε περίπου 150 μέτρα πριν την παραλία. Οι Λαθρέμποροι με την χρήση σκαφτικού μηχανήματος είχαν προχωρήσει σε διάνοιξη του υπολοίπου δρόμου, για να μπορεί να προσεγγίσει αυτοκίνητο μέχρι το σημείο φόρτωσης. Ενώ είχαν ρίξει και μερικά βράχια στο νερό για να προεκτείνουν την φυσική προβλήτα.
Το πιθανό σενάριο για την προσάραξη του πλοίου είναι ότι κατά την αναχώρηση του, με κάποιον λάθος χειρισμό του καπετάνιου ή κατά άλλες εκτιμήσεις, ενός κάβου που μπλέχτηκε στην προπέλα, προκάλεσε την ακινητοποίηση του και την εξέλιξη που ακολούθησε.
Το έγκλημα όπως προκύπτει ήταν οργανωμένο, μελετημένο και πιθανών να υπήρχε συνεχή ροή παράνομων εμπορευμάτων από την περιοχή και διοχέτευση τους στην Κρήτη και την υπόλοιπη Ελλάδα.
flashnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου