Και καλά κάνουν...
Πανηγυρίζουν οι Αλβανοί, γιατί πήραν από την Ελλάδα τον αγωγό φυσικού αερίου. Και καλά κάνουν... Υλοποιείται ο αγωγός ΤΑΡ (Trans Adriatic Pipeline), μέσω Αλβανίας και εγκαταλείφθηκε ο ελληνοϊταλικός αγωγός ITGI. Και θεωρούν ότι η εξέλιξη αυτή είναι ένα βασικό σημείο για την.....
οικονομική τους ανάπτυξη. Βέβαια το ότι ο ελληνοϊταλικός αγωγός δεν προχώρησε μέσω Θεσπρωτίας, δεν οφείλεται στις αντιδράσεις των Περδικιωτών, που δεν ήθελαν τη διέλευσή του από το τουριστικό χωριό τους. Αλλά λόγω οικονομικών
συμφερόντων. Η σύνδεση θα γίνει μέσω της συντομότερης δυνατής διαδρομής, μεταξύ της πόλης Fier στην Αλβανία και της περιοχής της νότιας Απουλίας στην Ιταλία, λαμβάνοντας συγχρόνως υπόψη τις προϋποθέσεις περιβαλλοντικής προστασίας και τα χαρακτηριστικά του βυθού της Αδριατικής. Η τοποθέτηση των ατσάλινων αγωγών σε βάθη μεγαλύτερα των 800 μέτρων θα γίνει με τη χρήση σκαφών πόντισης τύπου S, μία προηγμένη τεχνολογία, που χρησιμοποιείται ευρέως για την κατασκευή αγωγών.
Πανηγυρίζουν οι Αλβανοί, γιατί πήραν από την Ελλάδα τον αγωγό φυσικού αερίου. Και καλά κάνουν... Υλοποιείται ο αγωγός ΤΑΡ (Trans Adriatic Pipeline), μέσω Αλβανίας και εγκαταλείφθηκε ο ελληνοϊταλικός αγωγός ITGI. Και θεωρούν ότι η εξέλιξη αυτή είναι ένα βασικό σημείο για την.....
οικονομική τους ανάπτυξη. Βέβαια το ότι ο ελληνοϊταλικός αγωγός δεν προχώρησε μέσω Θεσπρωτίας, δεν οφείλεται στις αντιδράσεις των Περδικιωτών, που δεν ήθελαν τη διέλευσή του από το τουριστικό χωριό τους. Αλλά λόγω οικονομικών
συμφερόντων. Η σύνδεση θα γίνει μέσω της συντομότερης δυνατής διαδρομής, μεταξύ της πόλης Fier στην Αλβανία και της περιοχής της νότιας Απουλίας στην Ιταλία, λαμβάνοντας συγχρόνως υπόψη τις προϋποθέσεις περιβαλλοντικής προστασίας και τα χαρακτηριστικά του βυθού της Αδριατικής. Η τοποθέτηση των ατσάλινων αγωγών σε βάθη μεγαλύτερα των 800 μέτρων θα γίνει με τη χρήση σκαφών πόντισης τύπου S, μία προηγμένη τεχνολογία, που χρησιμοποιείται ευρέως για την κατασκευή αγωγών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου