Συγγνώμη ζήτησε η εταιρεία H&M, για... το πολύ μαυρισμένο μοντέλο της Victoria’s Secret...
που χρησιμοποίησε στην νέα διαφήμιση για μαγιό. H νέα καμπάνια για το 2012 δέχθηκε έντονη κριτική από δερματολόγους και εκπροσώπους ιδρυμάτων για τον καρκίνο, διότι το χρώμα του δέρματος της Isabeli Fontana θα θέσει σε κίνδυνο μεγάλο μέρος της νεολαίας στην Ευρώπη που θα προσπαθήσει να μιμηθεί αυτό το μαύρισμα με αποτέλεσμα να εμφανίσει καρκίνο του δέρματος.
Η Σουηδική Εταιρεία για τον καρκίνο με ανακοίνωσή της στην μεγαλύτερη εφημερίδα της χώρας
κατηγόρησε την Η&Μ ότι προωθεί ένα θανατηφόρο πρότυπο ομορφιάς και ότι μέσα απο την τελευταία διαφήμισή της δεν θα πουλήσει μόνο περισσότερα μαγιό αλλά θα συμβάλει στον θάνατο περισσότερων ανθρώπων από καρκίνο του δέρματος.
Η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη και ανέφερε πως σκοπός της ήταν να προωθήσει την τελευταία καλοκαιρινή συλλογή ρούχων της και όχι μια επικίνδυνη συμπεριφορά. Ωστόσο, φαίνεται πως δεν έχει την πρόθεση να αποσύρει την διαφήμιση. Εκπρόσωπος της εταιρείας υποστήριξε πως επιλέχθηκε το συγκεκριμένο μοντέλο επειδή το φυσικό χρώμα του δέρματος είναι πιο σκούρο από το σύνηθες και έτσι τα καλοκαιρινά χρώματα θα μπορούσαν να αναδειχθούν καλύτερα. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα κυλοφόρησε μία έρευνα που έδειξε ότι οι μισοί Αμερικάνοι κάτω των 30 ετώνέπαθαν τουλάχιστον μία φορά ηλιακό έγκαυμα πέρυσι.
Σε αυτή τη φωτογραφία αναγράφεται ότι το μοντέλο είναι επαγγελματικό, για αυτό δεν δεν πρέπει να γίνει προσπάθεια μίμησης.
που χρησιμοποίησε στην νέα διαφήμιση για μαγιό. H νέα καμπάνια για το 2012 δέχθηκε έντονη κριτική από δερματολόγους και εκπροσώπους ιδρυμάτων για τον καρκίνο, διότι το χρώμα του δέρματος της Isabeli Fontana θα θέσει σε κίνδυνο μεγάλο μέρος της νεολαίας στην Ευρώπη που θα προσπαθήσει να μιμηθεί αυτό το μαύρισμα με αποτέλεσμα να εμφανίσει καρκίνο του δέρματος.
Η Σουηδική Εταιρεία για τον καρκίνο με ανακοίνωσή της στην μεγαλύτερη εφημερίδα της χώρας
κατηγόρησε την Η&Μ ότι προωθεί ένα θανατηφόρο πρότυπο ομορφιάς και ότι μέσα απο την τελευταία διαφήμισή της δεν θα πουλήσει μόνο περισσότερα μαγιό αλλά θα συμβάλει στον θάνατο περισσότερων ανθρώπων από καρκίνο του δέρματος.
Η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη και ανέφερε πως σκοπός της ήταν να προωθήσει την τελευταία καλοκαιρινή συλλογή ρούχων της και όχι μια επικίνδυνη συμπεριφορά. Ωστόσο, φαίνεται πως δεν έχει την πρόθεση να αποσύρει την διαφήμιση. Εκπρόσωπος της εταιρείας υποστήριξε πως επιλέχθηκε το συγκεκριμένο μοντέλο επειδή το φυσικό χρώμα του δέρματος είναι πιο σκούρο από το σύνηθες και έτσι τα καλοκαιρινά χρώματα θα μπορούσαν να αναδειχθούν καλύτερα. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα κυλοφόρησε μία έρευνα που έδειξε ότι οι μισοί Αμερικάνοι κάτω των 30 ετώνέπαθαν τουλάχιστον μία φορά ηλιακό έγκαυμα πέρυσι.
Σε αυτή τη φωτογραφία αναγράφεται ότι το μοντέλο είναι επαγγελματικό, για αυτό δεν δεν πρέπει να γίνει προσπάθεια μίμησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου