«Πληρώνω μόνο αυτά που χρωστάω»

«Πάντα έλεγα ότι ο άνθρωπος που βγαίνει και μιλάει πρέπει να έχει συναίσθηση τι λέει. Πολλές φορές μπορεί να επηρεάσει κάποιους ανθρώπους. Στο θέμα της έκτακτης εισφοράς: εγώ να συνεισφέρω σε ποιον; Στους απατεώνες που ξεγέλασαν τον λαό αυτής της χώρας; Όχι βέβαια…», λέει με θάρρος ο...

ασυμβίβαστος για πολλούς Νότης Σφακιανάκης μιλώντας για το θέμα της έκτακτης εισφοράς. «Πληρώνω μόνον αυτά που χρωστώ και τα χρωστούμενα μου είναι κατά πολύ λιγότερα από αυτά που μου παίρνουν. Το κράτος μου αποσπά το 50% των χρημάτων που εγώ με κόπο έχω αποκτήσει. Και τώρα έρχεται και μου λέει επιπλέον. Είναι παράνομο, μας τα παίρνουν νταηλίκι. Έχεις τη μηχανή του κράτους που υποστηρίζει αυτή τη συμπεριφορά και εμείς οι πολίτες δεν έχουμε τη συμπαράσταση από τη Δικαιοσύνη, που είναι το υπέρτατο αγαθό ενός ανθρώπου και μιας πολιτείας, που είναι το δίκαιο», καταλήγει.
 

gossiptv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου