Τα κλειδιά των μαχητικών της ΠΑ στα χέρια της NSA





Τα μαχητικά αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας, δεν είναι σε θέση να πετάξουν χωρίς την προηγούμενη έγκριση των Αμερικανών, μια έγκριση που απαιτείται για κάθε αεροσκάφος πριν από κάθε μεμονωμένη πτήση.

Τα μαχητικά αεροσκάφη που ανήκουν στην Πολεμική Αεροπορία, για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά, χρειάζονται τα κατάλληλα «κλειδιά» - τα οποία παραμένουν συνεχώς στα χέρια των Αμερικανών της στρατιωτικής υπηρεσίας πληροφοριών NSA.

Χρειάζεται ένα αεροσκάφος ένα κλειδί για να πάρει μπρός; Η παραδοσιακή έννοια του κλειδιού έρχεται αρκετά κοντά - στο αντίκρισμα ενός USB τσέπης, με το οποίο κλειδώνονται ή ξεκλειδώνονται τα αρχεία, φακέλοι και προγράμματα - το στικ.
Ένα αεροσκάφος έχει εγκατεστημένους πολλούς υπολογιστές, οι οποίοι υποστηρίζουν με το λογισμικό τους τις λειτουργίες του αεροσκάφους. Το λογισμικό αυτό επιτρέπει μεταξύ άλλων τη δημιουργία εικονικών μονάδων σκληρού δίσκου. Στη συνέχεια με το «USB κλειδί» μέσα στην «USB κλειδαριά», ανοίγει η εικονική μονάδα σκληρού δίσκου. Μόλις αφαιρεθεί το κλειδί, η μονάδα αυτή εξαφανίζεται. Σε άλλες περιπτώσεις, αντί για ένα στικ, γίνεται χρήση ενός κωδικού ασφαλείας - για τα δεδομένα. Η λειτουργία είναι η ίδια.
Πρόκειται προφανώς για τις κρυπτοσυσκευές που υπάρχουν εγκατεστημένες στα αεροσκάφη και τους κωδικούς του αμερικανικού δορυφορικού συστήματος πλοήγησης GPS, οι οποίοι απαιτούνται εκ νέου πριν από κάθε πτήση, όπως τα μαχητικά κάνουν χρήση του GPS για την πλοήγησή τους, αλλά και για την πλοήγηση των όπλων τους.
Υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι μετάδοσης αυτών των κρυπτογραφημένων πληροφοριών μεταξύ των δορυφόρων και των αεροσκαφών. Ποιά ακριβώς μέθοδος χρησιμοποιείται κάθε φορά, είναι στρατιωτικό απόρρητο των Αμερικανών.
Οι συσκευές δορυφορικής πλοήγησης που είναι εγκατεστημένες στα αεροσκάφη, χρησιμοποιούν το αμερικανικό παγκόσμιο σύστημα προσδιορισμού θέσης GPS. Αυτό ανιχνεύει σήματα τουλάχιστον τριών δορυφόρων μίας ομάδας περίπου 30 αμερικανικών δορυφόρων που κινούνται διαρκώς σε τροχιά γύρω από τη Γη, μετατρέπει τα σήματα σε αποστάσεις μεταξύ της συσκευής και καθενός από αυτούς τους δορυφόρους. Στη συνέχεια μπορεί να προσδιορίσει την ακριβή θέση με τη μέθοδο του τριπλευρισμού. Οι ίδιοι υπολογισμοί δεν παρέχουν μόνο τη θέση, αλλά μπορούν επίσης να την εντοπίσουν στους ενσωματωμένους χάρτες της συσκευής, να υπολογίσουν τη ταχύτητα και την κατεύθυνση της κίνησης και να παρέχουν επίσης το ύψος, αλλά και άλλες πληροφορίες.
Το σήμα GPS δεν είναι τίποτε άλλο από μια μετάδοση κρυπτογραφημένων δεδομένων με μία ακολουθία ψευδοτυχαίων αριθμών υψηλού ρυθμού. Οι λήπτες GPS, όπως γνωρίζουν του κωδικούς κάθε δορυφόρου, είναι σε θέση να αποκωδικοποιούν τα σήματα - αλλά και να διακρίνουν τους διάφορους δορυφόρους. Άγνωστο παραμένει τι ακριβώς πληροφορίες λαμβάνει ο δορυφόρος μέσω αυτών των σημάτων για τον λήπτη GPS.
Με τις καθημερινές αποκαλύψεις γύρω από το παγκόσμιο δίκτυο της κατασκοπευτικής δράσης της αμερικανικής στρατιωτικής μυστικής υπηρεσίας NSA - τα μαχητικά αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας, ποιός τα ελέγχει πραγματικά, όπως οι πληροφορίες που λαμβάνουν οι κρυπτοσυσκευές τους μπορούν ανά πάσα στιγμή να αλλοιωθούν από την NSA; Διοχετεύουν αυτές οι κρυπτοσυσκευές απευθείας πληροφορίες στους αμερικανικούς δορυφόρους, και τι ακριβώς μεταφέρουν κάθε φορά στους Αμερικανούς της NSA; Προπάντων, είναι σε θέση η NSA ανά πάσα στιγμή να «τυφλώσει» τα αεροσκάφη και τα όπλα της Πολεμικής Αεροπορίας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου