Οι
δημοτικές αρχές του Παρισιού εξετάζουν μία σειρά μέτρων με στόχο τη
βαριά φορολόγηση, την επιβολή «τσουχτερών» διοδίων, ή ακόμη και την
πλήρη απαγόρευση κυκλοφορίας στα θηριώδη τζιπ (SUV) υψηλού κυβισμού στο
κέντρο της...
γαλλικής πρωτεύουσας. Χθες ανακοινώθηκε ότι οι σχετικές συζητήσεις στο δημοτικό συμβούλιο θα ξεκινήσουν
στα τέλη Ιανουαρίου, παράλληλα με διαπραγματεύσεις με τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Γαλλίας. Ανάλογες απαγορεύσεις εξετάζονται και για τα παλαιά ρυπογόνα πετρελαιοκίνητα οχήματα.
Οι λεπτομέρειες του σχεδίου- όπως το ποιες ώρες θα ισχύει η απαγόρευση, το ποσό των τελών που θα καταβάλλουν οι οδηγοί και τα όρια της ζώνης που θα εφαρμοστούν τα μέτρα- βρίσκονται ακόμη υπό εξέταση. Στο στόχαστρο των Αρχών της Πόλης του Φωτός έχουν μπει όλα τα αυτοκίνητα που είναι ρυπογόνα και καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες βενζίνης ή πετρελαίου, ωστόσο ο διαχωρισμός τους μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση.
Αρχικά το προτεινόμενο νομοσχέδιο θα στοχεύει στην καταπολέμηση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στο κέντρο του Παρισιού ανεξαρτήτως του τύπου των οχημάτων. «Συγγνώμη, αλλά το να κυκλοφορεί κάποιος με σπορ αυτοκίνητο στην πόλη δεν έχει νόημα» δήλωσε ο αντιδήμαρχος της γαλλικής πρωτεύουσας Ντενίς Μποπέν. «Ας το πουλήσει για να αγοράσει ένα όχημα που είναι συμβατό με τη ζωή στην πόλη» πρόσθεσε. «Το ποια οχήματα είναι παλαιά πετρελαιοκίνητα είναι δύσκολο να εξακριβωθεί» σημείωσε εκπρόσωπος της Ενωσης Γάλλων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (CCFΑ) με έδρα το Παρίσι, προσθέτοντας ότι τέτοιου είδους πρωτοβουλίες είναι εξαιρετικά περίπλοκες και πολιτικά φορτισμένες. Από την πλευρά τους, οι γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες δηλώνουν έτοιμες να συζητήσουν τα προτεινόμενα μέτρα, αν και παραδέχονται ότι οι λεπτομέρειες είναι ακόμη ασαφείς. «Οι πρώτες συζητήσεις θα ξεκινήσουν στα τέλη αυτού του μήνα, μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών και των γαλλικών αρχών» δήλωσε η εκπρόσωπος της Ρενό, Ραφαέλ Γκομέζ.
γαλλικής πρωτεύουσας. Χθες ανακοινώθηκε ότι οι σχετικές συζητήσεις στο δημοτικό συμβούλιο θα ξεκινήσουν
στα τέλη Ιανουαρίου, παράλληλα με διαπραγματεύσεις με τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Γαλλίας. Ανάλογες απαγορεύσεις εξετάζονται και για τα παλαιά ρυπογόνα πετρελαιοκίνητα οχήματα.
Οι λεπτομέρειες του σχεδίου- όπως το ποιες ώρες θα ισχύει η απαγόρευση, το ποσό των τελών που θα καταβάλλουν οι οδηγοί και τα όρια της ζώνης που θα εφαρμοστούν τα μέτρα- βρίσκονται ακόμη υπό εξέταση. Στο στόχαστρο των Αρχών της Πόλης του Φωτός έχουν μπει όλα τα αυτοκίνητα που είναι ρυπογόνα και καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες βενζίνης ή πετρελαίου, ωστόσο ο διαχωρισμός τους μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση.
Αρχικά το προτεινόμενο νομοσχέδιο θα στοχεύει στην καταπολέμηση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στο κέντρο του Παρισιού ανεξαρτήτως του τύπου των οχημάτων. «Συγγνώμη, αλλά το να κυκλοφορεί κάποιος με σπορ αυτοκίνητο στην πόλη δεν έχει νόημα» δήλωσε ο αντιδήμαρχος της γαλλικής πρωτεύουσας Ντενίς Μποπέν. «Ας το πουλήσει για να αγοράσει ένα όχημα που είναι συμβατό με τη ζωή στην πόλη» πρόσθεσε. «Το ποια οχήματα είναι παλαιά πετρελαιοκίνητα είναι δύσκολο να εξακριβωθεί» σημείωσε εκπρόσωπος της Ενωσης Γάλλων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (CCFΑ) με έδρα το Παρίσι, προσθέτοντας ότι τέτοιου είδους πρωτοβουλίες είναι εξαιρετικά περίπλοκες και πολιτικά φορτισμένες. Από την πλευρά τους, οι γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες δηλώνουν έτοιμες να συζητήσουν τα προτεινόμενα μέτρα, αν και παραδέχονται ότι οι λεπτομέρειες είναι ακόμη ασαφείς. «Οι πρώτες συζητήσεις θα ξεκινήσουν στα τέλη αυτού του μήνα, μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών και των γαλλικών αρχών» δήλωσε η εκπρόσωπος της Ρενό, Ραφαέλ Γκομέζ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου